sreda, 9. maj 2012


Napisala sem svoj prvi roman in želela bi ga objaviti in natisniti. Za objavo najbrž ni problem, lahko ga objavim na spletu, bi ga pa rada tudi natisnila. Pridobila sem mnenje založnika, ki je skrajno negativno. Po njegovem, roman nima nobenega potenciala. 


Ali si ga upate prebrati? In ga seveda malo pokomentirati? Občasno bom objavljala tekste iz romana. Prvi je že tu:



4 komentarji:

Unknown pravi ...

Super, nakako se je treba pokazat. Jaz bom brala... in delila naprej ;)) pa srečno!

Vanja Čibej pravi ...

Saj sem vedela, da imam podporo pri tebi :))

lea bee pravi ...

Lepo=) do zdj sem prebrala, kaj sledi ? kr tko naprej =)

Vanja Čibej pravi ...

Počasi ... da se malo sprakticiram, komentar je objavljen z mojim dovoljenjem ... to bom spremenila, samo ne vem še kje ...